dinsdag 28 augustus 2012

plannen voor de toekomst

regelmatig kijk ik even op internet bij huizen in de buurt die te koop staan. niet omdat ik wil verhuizen, maar gluren bij de buren vind ik op die manier wel erg handig. zo heb ik een mooie vaste kastenwand gezien, en die wil ik ook wel. binnenkort dus maar even berekenen wat we aan hout moeten halen, zodat mijn schoonvader hem in elkaar kan timmeren. een andere wens komt van de dametjes, ze delen nu de grote slaapkamer, en willen eigenlijk toch wel graag een eigen kamer. nu heb ik op het oude laminaat natuurlijk prima kunnen schuiven met alle meubels, dus dat heb ik dan ook even voor ze gedaan. niet dat als we een muurtje ertussen zetten ze de kamers toch wel erg klein vinden ofzo;) viel mijzelf dat ook wel erg mee, dus ook dat plan kan over een tijdje uitgevoerd worden. het laatste plan is ook meteen het grootst: het uitbreken van een inbouwkast en vervangen van de groepenkast. hiervoor moeten we wel eerst even flink aan het declutteren, maar daar word aan gewerkt. de kast is gewoon een grote magneet, prop het er maar in en je ziet het niet meer. als die kast eruit is moet ook meteen plafond en vloer aangepakt worden dat ziet er dan natuurlijk niet meer uit.... eerst dus maar de kleine projecten en dan marktplaats ondertussen flink vol blijven zetten, dan komen we er wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten