vrijdag 31 augustus 2012

declutteren deel 2

Op dit moment is onze slaapkamer een enorme $#@!$%^bende. Ik sta nu in opruimstand, en eigenlijk wil ik het allemaal zo snel mogelijk gedaan hebben. Maar wat extra centjes kunnen we met onze klusplannen ook prima gebruiken. Daarom prop ik marktplaats maar vol met alles wat ik tegenkom en wat nog bruikbaar is. nu is het hier nog vakantie, denk dat het daarom nog niet zo hard gaat, maar hoop wel snel van een berg dingen verlost te zijn eigenlijk. voorwaarde is namelijk wel dat het overzichtelijk blijft, niet dat iemand iets wil komen halen en het dan niet kunnen vinden..... ik ga dus nu ook even niet verder met advertenties maken, dan is het eind zometeen zoek.... de woonkamer en kamer van de meiden zijn nu redelijk zoals ik ze in gedachten had, nu de rest dus nog! gelukkig hebben we morgen hier in de wijk een kleedjesmarkt, en daar gaan we staan met een berg spullen die we nog niet op marktplaats hebben gezet, wie weet levert dat nog wat op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten