vrijdag 9 november 2012

Vervolg kamertje groot dametje

Ondertussen klussen we stukje bij beetje druk verder aan de kamer van groot dametje
Gisteren kwam de zus van manlief een trap brengen die eigenlijk bij haar boekenkast hoorde, maar die ze zelf toch niet gebruikte. Dus de zaag erin gezet en met wat beugeltjes aan de bedstee geschroefd.
Vandaag even een rondje kringloop gedaan, had nog wat wensen in mijn hoofd voor het kamertje, helaas niet gevonden. Wel kwam ik deze sprei tegen, dus nu is het bankje ook in sfeer. Had pas een nieuwe hoes erom gemaakt, en deze oplossing vind ik eigenlijk nog leuker ook. De kat ook want die sprong eraf omdat ik een foto ging maken, maar heeft er verder de hele dag liggen slapen......
Ook het krukje vandaag in de verf gezet, de grondverf en 1e laag gewone verf. Moet alleen nog wel een keer, want hij moet natuurlijk wel mooi worden! Dan kan ook de zitting er weer op.
Afgelopen week ook nog maar even alle appels en peren in een pan gemikt, want ze begonnen alweer te verschrompelen op de fruitschaal. Dat kan natuurlijk niet, dus is het jummiejummie moes geworden, met een beetje custard erdoor, want een beetje te dun, maar om je vingers bij op te eten zo lekker uiteindelijk! Morgen ga ik met mijn ouders even nog wat dingen shoppen bij de I.kea en dan komt het eind van dit kamertje wel in zicht. Ik wil wel de deur en kozijn nog voorzien van een vers verfje, en de lades onder het bed moeten ook nog. Volgend weekend gaan we aan de slag bij klein dametje, want daar is nog helemaal niks gebeurt ondertussen......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten