donderdag 22 november 2012

Prijs gewonnen!!

Van Becca van de blog Puur en simpel kreeg ik een prijs!! nu moet ik daar allerlei vragen voor beantwoorden, daar kom ik dus nog even op terug. Normaal zou ik natuurlijk meteen de tijd maken om de blog te schrijven die deze prijs toekomt, maar ik was weer eens druk met wat anders..... Ik was even naar de kringloop gegaan dinsdag, en daar kwam ik geweldige gordijnen tegen. Ik wilde graag andere op onze slaapkamer, want die er hingen waren met ringen en pasten net niet helemaal zoals ik wilde.
voor je het weet ontstaat hier dan een waar slagveld.Wat in mijn kop zit zit niet in mijn.... Ik had namelijk 2 ringengordijnen, en wilde geen ringen meer..... dus ringen eraf, strook eraan voor de breedte en plooiband eraan.... Dat dan op elk vrij moment dat ik de afgelopen dagen had, maar nu hangen ze! Moet nog 1 haakje eraan maken zo, die vond ik op de grond met stofzuigen, nadat ik alles natuurlijk al af had gezocht....
nu moet het behang er nog af, ik wil alles wit, en heb nog latex genoeg, dus dat word lekker low budget klussen! Maar eerst aan de slag voor klein dametje nu.... was trouwens wel een beetje bang dat manlief deze gordijnen niet zag zitten op onze slaapkamer, maar anders had ik ze kunnen ruilen met die van groot dametje, de kamers zijn even breed. Maar nuchter als altijd was zijn reactie: het is de slaapkamer maar, als het nou de woonkamer was.... en daar maak ik me dan weer druk om,hahaha

1 opmerking:

  1. Hallo Bianca,

    Via via hier terecht gekomen en blijven plakken :-)
    Leuke blog hoor.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen