maandag 7 januari 2013

Declutteren deel zoveel en vakantie

Het weekend weer aardig wat advertenties op Markt.plaats gezet. Ik heb dit keer besloten dat er 2 dozen verstopt mogen staan achter de stoel.
wat hierin zit staat op markt.plaats. weten we iig waar we moeten zoeken als iemand iets wil ophalen!Als er iets uit gaat, dan moet er weer wat bij in. Ook uit de schuur wat grote dingen erop gezet, we hebben besloten een huisje te gaan huren voor de vakantie, en dus kan alle kampeertoestand weg.
Niet dat ik kamperen een ramp vind hoor, maar we hebben geen auto en moeten dan dus altijd vervoer regelen voor alle spullen. Hebben we geen zin meer in! Daarbij kan ik hier geen natte tent uithangen. Schiet ook niet op dus!
Zoektocht begonnen naar een betaalbaar huisje en in de buurt nog ook, missie redelijk snel geslaagd! bungalow park gevonden waar de hond mee mag, met zwembad en beesten dus iedereen blij! Totaal voor een week in de zomervakantie ook maar 503,- inclusief alle bijkomende kosten en annuleringsverzekering! Valt me reuze mee. En ik wil wel heel graag er even uit in de vakantie, anders blijft de dagelijkse sleur hetzelfde....

1 opmerking:

  1. Lekker zo opruimen en inderdaad is een huisje ook wel erg lekker. Er zijn er nog wel waar je in de zomervakantie niet de hoofdprijs voor betaald.

    BeantwoordenVerwijderen