zaterdag 20 oktober 2012

crochet along 2 en herfst....

Toen was het alweer tijd om het tweede patroontje te maken.....
dat op 3 hoog achter, terwijl het uitzicht op 3 hoog voor ondertussen drastisch veranderd.... ik snap dat in de herfst de blaadjes van de bomen vallen, maar dat ze met bomen en al vallen is toch wel een beetje triestig.....
de dametjes hadden er ook wel een beetje moeite mee, de kleine struikenpartij was hun hut.... ook zie je op de foto's de restanten van het kleutergebouwtje waar het grote dametje groep 1 heeft gedaan.ook de zandbak zie je achterin op de foto. volgend jaar om deze tijd moet het hele gebied volstaan met laagbouwwoningen..... dan is het iig niet meer zo'n kale boel!

4 opmerkingen:

  1. je petit fourtje ziet er leuk uit..! wel beetje jammer van die bomen :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je! de komende tijd zal het hier wel 1 grote bouwput zijn, ze zijn overal in de wijk bezig. we hebben 5 jaar tegen de groene oase aangekeken, en nu alles in 2 dagen weg is gehaald is het ineens wel een erg kale boel......

      Verwijderen
  2. Hij is mooi geworden.
    Ongelooflijk dat het maar twee dagen duurde om er zo'n kale boel van te maken. Ik hoop dat het uitzicht weer vooruit gaat als de woningen er staan.

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je!
      het is nu vooral wennen dat we zoveel uitzicht hebben, kijk dan toch liever tegen bomen en struiken aan dan dat ik de halve wijk zie.... de ontwerpen die ik gezien heb zijn veelbelovend, dus het zal me benieuwen!

      Verwijderen