woensdag 24 oktober 2012

van alles

de kaalslag neemt hier voor nu echt drastische vormen aan:
inmiddels is de gymzaal ook al helemaal weg, en zijn ze vandaag begonnen aan het laatste gebouw... ook de 2 groene containers zijn al verplaatst, die dienen als opslagruimte van een jongerencentrum hier.
afgelopen weekend vond ik deze leuke vaasjes bij de kringloop, ideaal voor als de dametjes weer eens een bosje bloemen plukken vond ik!
alleen lege vaasjes neerzetten is niet mijn ding, en in de kast zetten is zonde. dan maar wat gehaakte bloemetjes erin! natuurlijk doe ik heus nog wel meer dan alleen maar een beetje naar buiten kijken en haken:
het wekelijks brood is zondag weer gebakken en door manlief in plakjes gesneden met behulp van het snijapparaat! nu eten we weer rechte plakken, zelf lukte ons dat echt niet....
ook heb ik nog een lekkere toetjestaart 'gebakken'een biscuitjesbodem met een laagje griesmeelpudding en een blikje vlaaivulling. volledig uit de kast gepakt, dus ruimt dat ook alweer lekker de voorraad op!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Bianca,
    Wat leuk dat je mee wilt doen met de Advent-Swap!
    Zou je mij je e-mail willen sturen, want ik kan het niet vinden en wil jou en de andere 2 dames graag verder op de hoogte brengen van de gang van zaken.
    Mail maar even naar demerleblogspot@gmail.com

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jee, verkeerde adres, dit moet het zijn: demerleblog@gmail.com
    sorry...

    BeantwoordenVerwijderen