zondag 7 oktober 2012

van alles gedaan

zo een tijdje niet geblogd, wel van alles gedaan hier....
inmiddels heeft de kant van groot dametje ook deuren, het bouwen van de bedstee gaat stukje bij beetje, maar uiteindelijk word het geweldig!
klein dametje is dol op pizza, heeft ze niet van een vreemde trouwens;) en zelfgemaakte pizza's zijn natuurlijk nog lekkerder, dus regelmatig gooi ik vanalles aan restjes op een deegbodem zo ook afgelopen week.
zelf brood bakken vind ik ook leuk om te doen, en er zitten dan ook geen enge ingrediënten in, dus vandaag 4 broden gebakken, kijken hoe ver we daar de week mee redden, anders volgende week dus maar meer bakken.....
het grote dametje wilde na wat aandringen van mij toch ook wel nieuwe gordijnen, als ze maar niet teveel kostten.... dametje is 8.... nou heb ik stof kunnen ruilen, en het kant had ik nog dus voor 3 euro (gordijnband) en wat naaiwerk heeft ze nu nieuwe gordijnen die bij het geheel passen. ze kunnen goed dicht, en zijn niet donker. in tegenstelling tot de donkerroze gordijnen die niet goed pasten en er toch 5 jaar hingen..... tussendoor ben ik ook aan het breien geslagen, ik zag een leuke trui en heb enorm veel wolvoorraad. dus ben bolletjes bij elkaar gaan zoeken en een restjes trui gaan breien.... zal er van de week even een foto van maken....

3 opmerkingen:

  1. Lekker en creatief bezig geweest zeg, ziet er supergoed, mooi en lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit, de dametjes krijgen een mooie kamer. Die pizza lijkt mij erg lekker, hij ziet eruit om in te bijten ;-)
    Ik wil eigenlijk ook brood bakken maar dan gewoon in de oven, heb jij een handig recept of gebruik je zo'n broodbakmachine ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik bak het in de oven naar recept van spaarcentje; http://spaarcentjekookt.blogspot.nl/2011/04/brood-basisrecept.html ben nog aan het kijken wat ik de goede samenstelling vind van meelsoorten, maar het is een lekker brood!

      Verwijderen