woensdag 31 oktober 2012

humeurige herfst

Afgelopen week is er weinig uit mijn handen gekomen. mijn petit fourtje is nog niet eens af! wel heb ik al wat cadeautjes voor de advents-swap waar ik aan mee doe bij elkaar verzameld. ook heb ik de dametjes voorzien van een kast bij de bedstee, niet zoals het de bedoeling was, maar het schiet nou niet echt op zoals het nu gaat. Daar baal ik enorm van, sterker nog, ik ben eigenlijk woest. maar ja dat helpt zo weinig. Ga er nu zelf maar het mooiste van maken voor zover me dat lukt..... als troost heb ik alvast plamuur en verf gekocht.... vandaag ben ik lekker met de kleuters mee geweest naar het bos
we hebben de mooiste paddenstoelen gezien, en iedereen heeft er enorm van genoten! leuk om te zien ook hoe die kleuters geloven dat er kabouters in de paddestoelen wonen! vond het ook erg leuk dat ik mee mocht, er werden ouders met auto gevraagd, en aangezien wij geen rijbewijs en dus ook geen auto hebben had ik niet gereageerd. Toen kwam de juf bij me, en vroeg of ik ook mee wilde, omdat ze van de andere juf had gehoord dat ik dat altijd leuk vind. ze vond het onzin dat ik nooit met een uitstapje mee zou kunnen omdat ik niet kan rijden! dit heeft mijn pestbui wel weer goedgemaakt, ga er weer met frisse moed tegenaan!

1 opmerking: