dinsdag 4 september 2012

bloemetjes buiten gezet

waar ik toen we hier gingen wonen helemaal was van het strak en modern, ben ik nu meer van natuurlijk en landelijk. heb dan dus ook al de bank en de lampen vervangen voor andere, wel via marktplaats natuurlijk, want het is niet nodig om het milieu extra te belasten met al dat leuks dat een ander weer over heeft. Daarbij is het eigenlijk onzin om andere dingen het huis in te halen als je al veel te veel hebt. vind het dan ook een sport om te zoeken wat ik echt leuk vind, soms heb je geluk en soms moet je even geduld hebben. meestal lukt het me altijd wel snel om te vinden wat ik leuk vind, en dat dan voor een leuke prijs ook nog natuurlijk. Vanmorgen vergaderd, en daarna naar de l.idl boodschappen gedaan. daar hadden ze schattige chrysantjes in de aanbieding, en die heb ik vanmiddag even fijn buiten gezet op mijn balkon!
(foto van het www) Vanavond kwamen mijn schoonouders, zodat mijn schoonvader even kon helpen met de wasmachine, want die moest natuurlijk naar 3 hoog, en we hebben geen lift..... morgen zetten we hem op zijn plek, want de dametjes moesten natuurlijk wel weer gewoon op tijd naar bed, morgen weer lekker naar school.

1 opmerking:

  1. Het zal vast een hele mooie 3 hoog achter worden bij jullie. Het laminaat ziet er in ieder geval prachtig uit en nu is het balkonnetje ook weer leuk met de chrysantjes.

    BeantwoordenVerwijderen