maandag 10 september 2012

rommelig dagje

vannacht was het kleine dametje ziek. vanmorgen was ze alweer opgeknapt, en gewoon naar school gegaan, wel netjes aan de juf gemeld, en natuurlijk zou ik haar ophalen als er wat was. nou er was verder niks meer aan de hand. wel kreeg ik een telefoontje van school, of ik op dinsdags wil koken voor de kids. natuurlijk wil ik dat! tussendoor de boodschappen en voorbereidingen voor het buurtrestaurant gedaan, om de week kook ik met nog iemand voor ongeveer 8 mensen uit de buurt. erg gezellig, maar toch ga ik ermee stoppen. er zijn wat dingen voor gevallen, en ik ben er klaar mee. we doen dit namelijk in een huis waar ik ook een naaicafe run en de leiding heb over het huis. nu is het tijd voor mezelf, heb het 2 jaar gedaan, maar het word er eerder slechter op als beter, dus de koek is op. toen belde school weer, of ik misschien ook 's middags de was en afwas wil doen, op 3 middagen een uurtje. kleine dametje mag dan een half uur bij haar juf wat leuks blijven doen, er blijven meer kinderen op school dan nog. klein dametje moet namelijk elke dag, behalve woensdag en vrijdag tot 3 uur naar school, en groot dametje tot half 4. kan ik ze meteen samen mee naar huis nemen. oh ja of ik dan met allebei morgen meteen wil beginnen, ach ja waarom niet? nou is alleen groot dametje ziek geworden. moet dus even zien hoe ik dat morgen oplos....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten