vrijdag 14 september 2012

vorderingen bedstee

inmiddels staat het frame van de bedstee! morgen gaan we beginnen om de boel af te timmeren, en zal ik ook foto's maken. tot nu toe is er namelijk niet meer te zien dan een heleboel balken, en moet je je echt kunnen inbeelden hoe het moet worden. op internet vond ik een plaatje als voorbeeld:
en deze stijl gaat het ook worden. gelukkig heb ik een handige schoonvader! met grote dametje vanavond ook even een gezellig gesprekje gehad over hoe ze de rest van haar kamer wil hebben, want ik vind dat ze nu dan dus ook echt haar eigen plekje verdient. zijzelf was eerst van mening dat ze geen nieuwe gordijnen hoefde bijvoorbeeld, want dat kost geld.... prima inzicht natuurlijk als je 8 bent, maar om dan verplicht met knalroze gordijnen te blijven zitten, waardoor je kamer ook nog eens enorm veel kleiner lijkt..
deze vond ze uiteindelijk wel wat, ze wil dan wel een romantische sfeer op haar kamer.
daar past dit beddengoed natuurlijk prima bij, beter dan k3 en prinsessen, waar het kleine dametje dan wel weer blij mee is;) gaat dus wel wat worden met die kamer!

1 opmerking:

  1. Gaat helemaal mooi worden zo te zien. Worden de bedsteeen ook wit? Fijn dat schoonvader zo handig is, scheelt toch een hoop geld. Ik denk dat beide dames superblij zijn met hun mooie bedstee als deze dadelijk af zijn.

    BeantwoordenVerwijderen