vrijdag 7 september 2012

vervolg slaapkamer

gisteren van ellende alle kleding weer gauw in de kast gedaan. Mijn tante belde of ze 's avonds het keukentje kon komen ophalen.... nu is dat keukentje een enorme sta in de weg, dus ik wilde er wel graag vanaf. mijn dametjes spelen er niet mee, hij werd alleen gebruikt als kast voor de keukenspullen. weg ermee dus! maar aangezien mijn opa hem voor mijn nichtje gemaakt had, wel netjes terug naar de eigenaar. die is inmiddels al weer 19, dus even geduld voor er weer mee gespeeld word dan maar. vanmorgen vol frisse moed weer begonnen met het leeghalen van de kast. manlief was vrij, dus dat scheelde al een heleboel. toen mijn kast en die van hem leeg waren kon mijn kast gesloopt en die van hem verplaatst. vanmiddag legplanken erin gemaakt, en nu liggen al onze kleren weer gezellig in 1 kast, en dat scheelt een boel ruimte!! stukje bij beetje ga ik nu rondom ons bed de boel uitzoeken en opruimen (of wegdoen) dat is nog een enorme klus.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten