maandag 3 september 2012

productief dagje

vandaag was ik lekker op dreef! vanmorgen een gesprek gehad over de blokverwarming, we gaan kijken of we dit met een groepje mensen kunnen veranderen. er moet toch een duurzamere goedkopere oplossing zijn? als je bedenkt dat nu sneeuw op straat smelt door de warmte van de leidingen.... toen ik thuiskwam heb ik eerst even lekker rustig gelunched, was helemaal alleen voor het eerst in 6 weken, ook wel weer lekker! daarna heb ik de zomen uit de gordijnen van de woonkamer getrokken en er nieuwe in gemaakt, zodat de gordijnen langer zijn geworden, de vitrage piepte er namelijk onderuit, dat irriteerde me. toen ook maar meteen gewassen, en nadat ik kleine dametje opgehaald heb gestreken en weer opgehangen. helemaal blij! vanavond ben ik begonnen met het slagveld dat slaapkamer heet: ik heb allemaal bakjes en mandjes met naaispullen uitgesorteerd in de ladekastjes die manlief heeft opgehaald gisteren. scheelt al een hele berg troep! nu heb ik het wel gehad voor vandaag, dus lekker lui op de bank....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten